Naaaaw, what a beauti =)



Jag är i värsta romantiska atmosfären nu typ.

Haha!

Helt såld på kärleksfilmer, why??

Haha!


Såg nyss "Notting Hill" - LOVE IT!

Sååååå vacker juh =) =)

Sista femton minutrarna absolut bäst!

"Surrealistiskt, men trevligt."

"...jag är bara en flicka.....som står framför en pojke och ber honom att älska mig."


Naaaaw!

=)

Nu är det godnattdags för min del, börjar 18 idag.

Ledig imorgon,ska kolla om det är ledigt i tvättstugan imorgon bitti, isf så bokar jag och är uppe hela natten =)

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Notting Hill är bra..och love actually...



Ja..du jag har jobbat extra innan inom nattklubbens värld.. jobbade varje ferdag o lördage från 17.00-05.30...sen söndag 14.00-19.00...sen vanlig tid på mitt andra jobb i veckorna... detta gjorde jag i flera år...slutade 2005...och nu fattar jag inte hur jag orkade...men..det gjorde jag..

MEN jag förstår.. nätter tar på kraften

Ha en bra söndag i allafall

2008-06-29 @ 10:36:25
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

hoppas du får en någonlunda lugn natt,

2008-06-29 @ 16:53:26
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0