Sol



Var ju på Birsta idag.

Letade efter ett par sommarbyxor och sommarskor, det blidde ett par tofflor och ett par knickers.
Haha!


Sedan gick vi hem igen, DÅLIGT BRA VÄDER DÅ!

Väl hemma så sätter vi oss på gården i solen och snackar lite, tyvärr ingen fin utsikt =/
Bara en snabbis =)

Efter en halvtimme går jag och mor in, jag lägger mig på soffan och känner hur ögonen bara faller ihop.

"Morsan, väck mig om jag somnar!"
"Okej",
fick jag till svar.

Sedan vaknar jag av att morsan skriker på mig, fan var irriterande så jag snäser av henne, inte fan ska du väcka mig!?

Suck.

Syster och Henke kommer förbi och skjutsar hem mig och nu sitter jag här.

Har läst lite bloggar, trevligt =)

Nu ska jag ta mig en tallrik fil för att sedan sova.

Göra persen också!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0