Big tracy way!



Mer DÖD än levande idag.

Har inte somnat än.

Nyss kommit hem.

For ner på stan och träffade Amina, satt och drack lite kaffe, rökte femton cigg och spanade på stan.
Trevligt, inte varje dag man går på stan nu för tiden.


Tog mig tillfället i akt och passade på att införskaffa mig ett par riktigt, riktigt sjyssta pjuks =)=)

NÖJD!

Ska lägga mig i soffan framför en film nu, måste ställa klockan först, då jag kommer somna och sova för natten.

Hoppas eran dag har vart bra, min har vart seeeeeg.

N

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du...jag hålelr helt med dig. Min son är en EMO... men vad det sen står för....kan man diskutera. Fär mig är det samam som Pink, Goth... ja ngt som funnits de sista generationerna...och som jag tror de flesta går igenom... en svartklädd period.



Trodde jag.. men kanske inte dessa människor. De har kanske inte fått det och jag hemska mamma låter min son klä sig så här...det är klart att det bidrar till skitsnack... vi sticker ut här i området...vad är vi för hemska människor...???

Ha ha ha ha..men ok...skit samma nu...

2008-06-30 @ 16:02:31
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

mmm...men konstigt att Toppnoveller får vara kvar...ändå...tycker jag..men men men men men...

2008-06-30 @ 17:40:02
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0