Testing, testing ..

Vad heter du? Nisse Lars Niklas Nordlund
Vad kallas du? Nisse, Eggbert, Niss, Nissen
När föddes du? 8 Maj 1987
Vart föddes du? BB, Sahlgrenska Sjukhus, Göteborg.
Vart bodde du när du var nyfödd?  Askim, Göteborg.
Är du fet? Hahaha, Aaa!
Är du snygg? Med lite mindre mage hade jag vart oemotståndlig =)
Är du singel? Jajamensan.
Om inte, vem är din partner? -
Om du är singel, varför är du det?
Jag tar livet som det kommer och so far ingen flicka.
Om du inte är singel, Är ni förlovade? -
Har du barn? Nej, inte än, men i framtiden - jaa =)
Vill du gifta dig? Bra fråga, vet inte, för hennes skull lätt =)
Om du inte är singel, bor du ihop med din partner? -
Om du inte är singel, har ni ett bra sexliv? -
Om du är singel, har du ett bra sexliv? Lever munkliv, klagar itne ;)
Vad har du för mobiltelefon?  Sony Ericsson W850i, men vill ha en ny!
Vad har du för digitalkamera? En gammal sketen en, använder tlfn.
Vad har du för dator? Min egna stationära =)
Vad har du för mp3? En Walkman, W850i =P
Vad har du för cd spelare? Hemmabio, Philips.
Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet, bostadsrätt.
Har du ett eget rum? Aaa, en hel lägenhet^^
Har du välstädat hemma? Inte för tillfället, men ändring på det!
Har du en balkong? Nej, uteplats, stor dessutom =) =)
Har du många vänner? Jättemånga =)
Umgås du ofta med dina vänner? Så ofta jag kan och hinner med, dessvärre för sällan om du frågar mig.
Har du slagit någon av dina nuvarande vänner? Nej, jag är en fridfull person =)
Är du svartsjuk på någon av dina vänner? Absolut inte, det är dom som är svartsjuka på mig ^^
Dricker du alkohol? Så ofta jag kan, gärna i samband med trevligt sällskap =)
Har du spytt på någon? Ja, tack och det var trevligt för alla inblandade parter.
Har du haft sex med alkohol i kroppen? Jaa, dessvärre finns det gånger då man inte borde gjort det...
Har du roligare med alkohol i kroppen? Ibland, ibland inte. Men oftast =P
Går du i skolan eller jobbar du? Jobbar, som fan!
Är du bra i skolan/på jobbet? Det hoppas jag =)
Vilken skola går du på/vart jobbar du? McDonald´s
Tycker du det här testet var jobbigt? Nej, däremot roligt =)


Gör det du med !

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0