Söt



Vilken kväll igår!
Trevligt som fan.


Dagen började med att jag vaknade här hemma, drack några koppar kaffe och rökte ett par cigg.

Sedan satte jag mig på cykeln, packade även med mig en halvliter sprit och lite kläder inför kvällen, och stack ut mot Ljusta.
Jättevarmt och skönt, trots att det fläktade lite.

När jag var i Bydalen ringde jag morsan för att dubbelkolla om dom var hemma, vilket morsan var, men farsan var ute och cyklade han med.

Jag ringde honom när jag var i Tunadal, då befann han sig på Timmervägen alldeles vid Hulivägen.
Vi stämde träff, och jag trampade tillbaka till Gärde och bussgaraget, satte mig i solen och väntade på farsan.

Ringde runt lite till några polare för att kolla deras planer inför kvällen.

Sedan kom farsan, så trampade vi hemåt, men inte via Tunadal, utan via Norravägen och Färsta.
Fan vad skönt det var!

När vi kommer hem så sitter morsan hos Anja, väninna och granne, så jag och farsan går över dit.

Blev 3 GODA glas vin, sedan så for jag och farsan till Willys för att köpa cigg, virke och grillkol, men vi for och hämtade mitt grillkol hemma istället - passade även på att hämta med syrrans tunika.

Vi satt hos "KO-gänget" hela kvällen, grillade och drack.
När klockan sedan var runt 9-tiden så bestämde jag mig för att bege mig till Peo, var ju inte igår man träffade honom.

Gåendes på vägen till Peo möter jag en söt tjej =)
Trodde inte hon kände igen mig, men fel av mig =)

Framme hos Peo.
Han, Johan, Elin, Josefin och någon till tjej satt hemma hos honom, så det var trevligt.
Helst plötsligt bestämde vi oss för att ta bussen, så det blev till att springa!!


Jag ringde och kollade med morsan och dom när dom skulle in, och sedan kollade jag med Deniro med.

Vi träffade två tjejer, Elin och Sandra(???), på navet, sprang ner till cruisingen, träffade mycket folk och så.
Sedan så ville vi på krogen så vi går längs Ågatan, och då möter vi ett gäng tjejer, en massa bekanta.

Söta tjejen stannar upp mig och frågar vart våra mammor är, jag vet inte, men jag ringer upp och kollar, sedan så berättade jag vart dom befann sig så hon skulle hitta.

Minns att vi skiljdes åt, men jag tittade länge efter henne, och hon efter mig ;)

Sedan stack jag, Elin och Sandra till Irish, Peo, Johan och Elin (en annan Elin) for hem.

Irish träffade jag en massa Bredsandsbor, Mange från Tempo bl.a.
Blev bjuden på tre tequilas och två cider.

Sedan gick jag ut och rökte, och då ringde morsan och undrade vart jag var.
Hon tyckte jag skulle komma ner, och sade att söta tjejen ville prata med mig, även hon tyckte jag skulle komma ner.

Jag gick ner till dem, jätteskoj.
Tänker inte säga mycket mer, men söta tjejen gjorde min kväll iaf =) =)

Henne har man spanat in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0