Varför bloggar jag?



Varför bloggar folk?
Varför bloggar jag?


Egentligen.

Jag menar, jag försöker skriva så ofta som möjligt, om så mycket som möjligt.

Allt från vad jag har gjort, tänkt eller sagt till något helt onödigt.

Jag anser att det är bra att skriva, alltså, bra för en som person.
Det är skönt att bara kunna skriva av sig skit och så, skönt.

Lite som terapi ju.

Sedan så hoppas jag att du som läser finner något av intresse, det vill man ju också.

Jag har svårt att tro att det kan finnas något intressant eller så i det som jag skriver, men som sagt; Jag hoppas det.

Jag läser runt 7 bloggar dagligen, men bara två av dem uppdateras ofta.
Det är mindre roligt som läsare, man vill ju veta mera!!!

Jag vill ha detaljer, jag vill veta =)

Hehe!

Dagligen, eller flera gånger om dagen, bloggar jag.
Försöker iaf, klart man har missat.

Nu måste jag sova, börjar 0700 och ska upp 0500.

McDNisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0