Vilken summa är relevant nog?



Inte sov man mkt inatt heller, eftersom man bara låg och hostade!
Fruktansvärt påfrestande!


Var ner till stan tidigare, träffade morsan, syrran och brorsan på BK, käkade lite mat och drack lite dricka =)
Nu blir det en grogg=P

Hahaha!


Poppar musik nu, Petter ft Robyn - Intro

Skön låt =)



Imorgon återstår det att se vad jag ska göra, kanske jag ska vara med Hampe, annars kanske jag åker ut till morsan och farsan, men båda ska jobba, eller?

Även liten släktträff på jobbet.

Moster Pernilla med Matilda, sedan Titti med syster Anna.

Jag träffar alltid moster och Matilda med familj när dom kommer, alltså, jag jobbar alltid när dom är hos oss, sedan när dom väl kommer då jag inte jobbar, så är jag likt förbannat där!

Hahahaha!!!

Vilka är oddsen!?


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0