What to do?



Vaaad ska jag göra?

Haha!

Jag hade mina funderingar på att dra mig mot jobbet och dricka kaffe.

Men mer till liv måste jag ju ha, hahaha!

Men ska la strax gå och plocka ut sista kläderna som hänger på tork.

Borde vara torra nu.
Värsta effektiv jag känner mig.

Mer effektiv än vanligt. =)



Ska kanske ta tillfäller i akt och surfa runt på lite sidor och leta resa =D

Jag pallar inte Rom för 4000.
Så gärna vill jag inte dit, mycket hellre Grekland.

Så det så.

Får kolla läget nu.

Hmm..

Blir ledigt en film, typ "What happens in Vegas", när jag är klar med tvätten.

Drog hem ett antal filmer inatt, så måste passa på och se dem nu när jag är ledig =)

Slutar la med att man bara är hemma idag, haha!

Men har även haft mina funderingar på att åka till Ljusta, vore ju inte alls dumt med lite flyt!!

Jag vill inte verka självsäker, eller uppfattas som skrytsam, men jag har verkligen haft funderingar, tro det eller ej.
Jag menar, jag vet att jag inte är den smartaste.
Men fundera kan jag, även om jag aldrig tänker.

Skämt åsido, nu blev det bara trams.
Måste ta mig en kopp kaffe, kanske man ska lira lite beta?=D

Gårdagens citat utan tvekan:

"Om en timma och en halvtimme"

Värsta gooohumöret där då =)
Much funnier =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åk till Alanya istället, mycket roligare än grekland haha :D

2008-06-30 @ 17:08:07
URL: http://lisaah.webblogg.se/
Postat av: Nat

Jaaa! Är jag inte för underbar? :D

2008-07-01 @ 00:21:18
Postat av: Nat

Jaaa! Är jag inte för underbar? :D

2008-07-01 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0