1:a...2:a....3:e och såld till den unga mannen längst bak till höger!

God morgon!

Jag har sovit fantastiskt skönt inatt, men vaknade och hade fortfarande ont i nacken. Och huvudet, inte skoj.

Igår, det var inte min bästa dag det inte. FYFAN!

Så det var väldigt skönt att komma hem lägga sig i soffan framför datorn och somna, för att vakna 02:38, gå på toa och sedan somna om och vakna 07:29.

Känner mig utvilad. Nu ska jag sitta här en stund, skriva lite, sedan läsa lite text-TV.

Var väldigt längesen jag tittade på TV. Det blir inget sådant nu när man har internet. Lite tråkigt men men.
Måste ju fixa mig en sladd så jag kan kolla på TV:n istället för på datorn.

Hittade de sista avsnitten på Gossip Girl nu också, så nu är det bara att vänta på resten!
Helt såld på den serien, det är helt sjukt.

Alltså OC och Greys´Anatomy, det är 2 grymt bra serier, men Gossip Girl, jaaa, fyfan, GRYM serie!!
Är som sagt såld på den nu!

Somnade framför Shrek den tredje igår, haha.
Kanske se den nu innan man går till jobbet?


Nu ska jag inte skriva så mkt mer.

Hare bra så hörs eller ses vi!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0