Absurt!

Jag verkar bli delaktig i debatten jag med, även om jag känner att jag inte är så himla insatt som andra är.

Men det hela är ju absurt!

Jag menar, att tjäna pengar (och vi pratar inte lite pengar) på att sitta och skriva en massa strunt dagarna i ända när man inte ens har kommit in i det vuxna livet.
Absurt enligt min mening, men jag kan inte klandra dem heller, jag menar, vem skulle säga "nej tack" till att få betalt för att skriva saker och ting.

Att få betalt för att skriva skvaller, vardagliga saker och så är ju inte illa.

Men det är likt förbannat absurt!

Aja nog om det.

Nu börjar smärtan i nacken komma tillbaka, när jag väl slapp den.
Inte bara smärtan som jag slapp, slapp kuk med.

Hahaha!
 =P


Nej men skämt åsido. Ikväll blir det la ngn film, dock inte på datorn utan på TV:n för en gångs skull.
Frågan är om det blir en DVD eller om det blir TV. Det återstår att se, men det är inte vart att nämnas mer i bloggen.

Även att jag kollade runt lite på olika bloggar tidigare, jag kände mig som värsta stalkern ju!!

Det gav mig inget, trodde jag skulle få reda på lite snusk, men inte.

Folk här ärtorra, man orkar inte engagera sig heller.

N

Kommentarer
Postat av: smaras

är väl inte mer absurt än dom som tjänar pengar på att skriva krönikor i tidningar??

2008-03-17 @ 04:06:15
URL: http://smaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0