Avstängd telefoni, kan inte ringa, eller SMS:A!!! Hur ska det gå!??!??!?!??

Alltså man börjar ju fundera, jag menar, man springer och springer, men det verkar aldrig vara tillräckligt..

Frustrerande.
Irriterande.


Men det blir bättre.


Sedan fick man lite trevliga besked. =)
Dåligt skönt det var =)=)

Nu är klockan mycket, och jag börjar jobba om 12 timmar.
Borde sova.

Kan inte somna.
Men SKA somna.


Inget skift imorgon, men på onsdag.

Många som besökte bloggen min igår, var roligt =)
60 st =)

Längesen det var tvåsiffrigt juh ;)

Nu kommer det vara jobbigt för mig, jag ska klara mig utan mobil i minst en vecka..
Ligger efter med en räkning så dom har spärrat allt utgående, och hur fan ska det gå, jag som sms:ar 100 st/dagen!???

Visst, jag vet, har mig själv att skylla, men indirekt så är det inte riktigt mitt fel, fast ändå.
Jag kan ju aldrig skylla ifrån mig, då jag har vetat förutsättningarna, men de har ju inte jag påverkat i den höga grad som Nord-fuckin'jävlafitt-eken gjort.

Dom blåste mig, det är jag så  känner iaf.
Vi var överrens, vi skulle kommunicera med varandra.
Men inte fan var det ngn kommunikation mellan oss inte.

Huxflux när jag hittat ngn, så ringer jag dem men då har dom "redan skrivit kontrakt med en hyresgäst fr.o.m. 1 April."

Men inte fan säger dom ngt till mig inte!!!
Dom bara kör sitt race och skiter i mig!!

Irriterande.
Frustrerande.


Men vad ska man göra?

Bara att acceptera det hela och hålla ut, vilket jag gjort.

Nog om detta. Blir en liten rundgång, kolla mail och sådant, sen är det sängen som gäller. Ska ju upp imorgon innan jobbet.

Tjaråå!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0