simon says

Var hemma hos morsan idag och åt lite påskmat.

Har inte hälsat på dem på typ en månad.

Så skoj att se Simon igen. =)

Sötare pojk får man leta efter!
(Lik mig juh)

Han har inte sett mig på länge, så han blev blyg =P

Sedan efter maten var det hockeytime, Färjestad - Frölunda.
Hann inte med mer än första persioden, sedan somnade jag.

Helt utslagen på soffan hemma hos päronen, andra gången i rad.

Jag vaknade nu 22:39 och morsan sade:

- Båda mina söner sov samtidigt, somnade samtidigt och vaknade samtidigt, hehehe!

Ganska coolt!


Stoooor har han blivit med, väger typ 8kg nu juh!


Ingen bebis längre, utan nu är han ett småbarn =)


Stolt storebror =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0