Spårlöst försvunnen =(

Nyvaken.

Trött.

Ont i nacken.


=(


Även att jag tänkte jag skulle göra ett nytt tema, kolla runt lite, överföra lite nya bilder, ringsignaler och annat till tlfn, men då så hittar jag naturligtvis inte sladden! IRRITERANDE!

Jag röjde upp igår, och då såg jag sladden ett flertal gånger, vet att jag tänkte jag går med alla sladdar UTOM den till förrådet.

Men hittade inte den sladden inne, så då tänkte jag att jag säkert tog med mig den till förrådet, så jag gick ut och kollade, men inte fan låg den där heller, det var ju inte direkt mindre irriterande!

Jag ska göra ett sista försök att hitta sladden.


Nog om det!

Middag idag.

Ska fanimig gå kanon!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0