Vill du ha kuk så följer du med NU!

Kan inte sova.

Lade mig för ett par timmar sedan, men inte fan kan jag somna inte. Utan jag ska vrida och vända hur läneg som helst!

Börjar gå mig på nerverna att inte sova bra.



Jävla tagandeförgivetattityd att hålla på som dom gör!

Jag stör mig något så in i helvete ! !

Guuud, vilket hoppas jag gjorde, från sömnsvårighet till irritationsmoment..

Förklaringen är att jag sitter på MSN och snackar med en vän, och vi kom in på detta irritationsmoment.

Jag orkar inte ödlsa mer energi på detta, då kommer jag definitivt inte somna inatt.
ÅÅHHHH!

Neee, det är fan dags att göra ett nytt försök och fanimig lyckas också!

N

Kommentarer
Postat av: rup

ensam vill att någon tar på min kuk

2008-03-14 @ 03:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0