Bigfeet, hahahhha!



Full så du vet.


Vet att det inte syns, fråga själv så får di se!


For till stan, tog stämpel på aveny, sedan gick jag till Nisse, Rickard och Erik, spelade lie kubb, sedan vart det för mörkt så kunde inte forstätta.


Nu är jag hemma. Efter att ha käkat för 170:- på jobbet(!)


fyfan.


Satte även 20:- på blackjackk idag, gick +80, så man plockade ut en hundring. =)=)


Haft trevligt ikväll, trots att vi inte var nere i stan förräm halv2.
Och början handlade om pngar elle intwe.


haha jag orkar inte ens bruy mig om min stvelse.
STAVELSE ALLTSÅ!


Hahaha!


Iaf, BIGFEET, Anna vet vem vu är! hahahaha!



Fan vad jag garvade, men alla vet vem lillsnoppade nisse är också hahaha!


De tär ingen nuhet, thats it u know!


Orkar inte skriva mer, ska sova nu, tror jag. å fill, ävern om det inte syns"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0