Boring city




Ringde kundtjänst nyss.

Berättade läget för dem, och de tyckte det hela skulle gå på garantin.

Men jag är inte säker på att jag kan hitta igen garantikvittot, men ska se om jag kan hitta igen det, eller kvittot på att jag förlängde abonnemanget.  Det kvittot funkar också.

Annars får jag i värsta fall betala 600:- för att dom ska laga tlfn, det blir ju isf försäkringen...
Och en tredje möjlighet är att jag får byta tlfnmodell, och då blir det inte W850i, eftersom den inte säljs längre.

Men det är nog ingen risk för att jag kommer hamna i den sitsen inte, utan det blir nog att jag får betala 600:- för att då den lagad.

Ska ta ut minneskortet nu, så att jag har allt viktigt kvar.    =)


Snart dags att åka ner till stan och jobba.
11-19 idag.

Öpnnar imorgon, slutar halv2, sen kommer la mormor, morfar och morsan förbi, eftersom jag jobbar den 8:e (torsdag).

Hoppas innerligt att morfar kommer med mormor, skulle betyda mkt för mig =)
Men jag förstår inte hur jag ska hinna städa.

Måste bli ikväll, men det känns inge skoj.
Jag menar, jag slutar 19 idag, är la hemma till 20, sedan så börjar jag 0615 imorgon bitti..

Så jag vill helst gå och lägga mig när jag kommer hem, men jag tror jag överlever några timmars mindre sömn..



Vad ska man göra i helgen då, det kommer nog bli väldigt lugnt, har liksom ingen lust (som det känns nu) at gå ut iaf.

Tror mer på en filmhelg, med lite godis, massa film och bara chilla.
Kanske ngn ny serie? =)

Har lessnat på att gå ut här i stan, staden är så tråkig.
Men det blir la lätt så när man är ute ofta.
Spelar la ingen som helst roll vilken stad man pratar om, det går ju i perioder det hela.

Ibland har man jätteskoj ute, men oftast inte.

Därför ska jag spara mig, det tror jag verkligen att jag ska.

Det är ju löningshelg igen, om tre veckor! haha!

Fram tills dess blir det lugnt. Ledig i helgen som kommer, mellan helgen därpå, sedan ledig.

I slutet av månaden ska jag fixa ett pass med, måste ju ha det i sommar.
Och det brukar, om jag inte missminner mig, ta typ 6-8 veckor att få det?
Då blir det ju bra, slutet av Juli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0