Jag inte bög, jag är bisexuell



Valborgsmässoafton igår.
Sämsta ngnsin!!


Fyfan!


Men samtidigt var det hur nice som helst.
Alltså, jag har alltid gått ut på valborg, sedan så har det alltid vart bra drag, men igår var det inte alls ngt drag.

Började hemma hos Stefan, käkade pizza och körde över/under, utslagspoker. Jättetrevligt! =)

Reglerna var följande;

Över/under kan ni nog, men iaf; det ligger ett kort, t.ex. 9, då gissar du om det är över eller under 9, har du rätt så gissar du en gång till, man ska gissa rätt 3 ggr i rad, har du fel så dricker du.

Utslagspoker körde vi också, ett byte, inga öppna.
Den som åker ut ger nästa giv och dricker.

Men jag och Deniro körde en intern regel också, om han åker dricker båda, om jag åker dricker båda och om ingen av oss två åker, dricker båda =P

Hade trevligt hos honom, nice lya han skaffat med =)

Jävla fyllegubbe i buskarna, fyfan vad vi hånade honom ! Hahahaha! Odrägliga svin, han förtjänade det!


Syster och Joanna for in till stan med sista bussen då Joanna skulle träffa ngn dude, och syster skulle hem (på väg till Örebro nu).

Jag och Deniro gick ner till Persson, dom sade i tlfn att det var fest, men när vi kom så var det inte fest, ordet fest förtjänar inte att nämnas i detta sammanhang, så illa var det.

Det var Danne, Emma, Amina, Jimmy, Helge, Malin, Sharken, Deniro och jag där.

Alla bara satt rakt upp och ner, jag och Sharken lirade fem kort, DET RIKTIGA SPELET UTAN EN MASSA BYTEN, och drack.

När väl de andra fattade att det var avslaget så ville dom gå ner till stranden, vilket vi gjorde också, men där var det inte heller ngt drag, inget folk, bara en familj som inte hade gått hem än.

Hahaha!

Och inte fan var det ngn brasa igår heller, då några omogna idioter till ungdomar brände ner fetbrasan förra veckan!


Men vi satt där runt grillplatsen och fixade en liten brasa, satt och snacka om allt och himmel och jord.
Hade trevligt, nu när man tänker på det hela i efterhand, började dricka redan kl.1530, så jag var onykter HELA kvällen, längesen man hade en sådan pass utdragen dimma.

=)

- Jag är inte bög, jag är bisexuell.

Den meningen sade jag ett antal ggr igår.

Malin och jag satt och snackade, hon var så stolt över att jag kunde komma ur garderoben sade hon och pussade mig på kinden, ETT ANTAL GGR, och till slut brann det för Helge, det förstår jag också.

Så dom gick iväg och snackade, var borta ett bra tag..

Fuck alltså, tänk om jag sabbat ngt mellan dom p.g.a. att jag sade så??
Bättre hålla käft tänkte jag...

Men sagt var sagt.

Innan jag och Amina drog, så ville jag klargöra med Helge, så att vi inte hade ngt osagt mellan varandra, gillar den killen, han är skön.

Och jag berättade vad jag sagt, och att jag inte hade ngt som helst uppsåt att få henne göra så, och han sade att det var lugnt, men det kändes inte speciellt lugnt om jag får säga mitt..

Men men, I hope so!

Men om jag har förstört ngt mellan dom, då är jag heterosexuell fr.o.m. nu!

Det sade jag!

Haha!

Men som sagt, gårdagen var inte mkt till fest, men jag hade jävligt trevligt, och det var längesen man bara satt sådär och snackade, drack och bara var så att säga.

Men vill lätt göra om det, framförallt med det folk som var där igår, inte varje dag man träffar sina barndomskamrater när vi alla gör olika saker.

Sjukt vad man växer ifrån varandra och tappar kontakten när man inte längre träffar varandra dagligen i skolan eller ngt liknande.  =(

Tyvärr är det ju så, men man får försöka hitta tillbaka till varandra, det tkr jag absolut!

Det finns ju vissa som man har kontakt och umgås med fortfarande, men inte alls många.

Känns som om man är 45 år, flyttat från stan, har de VvV, kommer tillbaka och stöter på dom efter 17 år och 9 månader utan kontakt. =(


Nu blir det OC fram tills att jag ska bege mig till jobbet!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0