OTHGGDSMGA



Det verkar bli så att jag ska pumpa "Smallville" nu.
Bara 7 säsonger att kolla.

har jag att göra under några veckor nu framöver =)

Har visserligen sett en massa avsnitt av den serien, men har inte följt den.


Jag måste ju vänta tills i höst då DSM, Grey´s och GG återkommer.
Lång tid, men "Smallville" får underhålla mig =)


OTH är även det en kandidat, men vet inte riktigt.
Jag menar, jag gillar serien, men den känns så pass utdragen och så man även där sett flera avsnitt, fastän inte följt den.

Att vara serieberoende är jobbigt, men så underhållande! =)

Sicket liv man har.

Man jobbar, och när man inte gör det så sover man, och när man inte sover så ser man serier.

Hahaha!

Och klämmer in någon utekväll och/eller biljard då och då.

Hahaha!


Nu har jag precis fått hem första säsongen av "Smallville".
Ska inte börja ikväll, tror det är bättre imorgon...Eller??

Vill ju ha något att göra, och är för pigg för att sova.

So far.

Nyttig dag idag.

Sov till 12.

Fick igår för mig att röja idag, men det blev de sista 5 avsnitten av Grey´s istället.

Sedan innan Sverige mötte Slovenien i fotboll så gick jag till pizzan och beställde, och i väntat på den goda maten gick jag på ICA och införskaffade mig en påse chips, två gräddfilar, lite dip och en stor Cola Zero.

Hälsosam man blivit..

Hahaha!

Men vad gott det var!

=P

Jag tror jag ska se första avsnittet idag, så kommer man in i det hela lite.
Och sedan fortsätta imorgon.

Ska ladda hem andra säsongen nu medan jag tittar på första med.

Måste komma ut ur Grey-träsket, annars är man helt inne i det ju.

Även att jag lägger ner värsta energin på detta!?

Haha!

Måste ta och raka mig, men man gör en Tony? haha!!!


Saknar mitt bockskägg som fan!



I skrivandets stund sitter jag och samtalar med ett av alla mina x, Frida, om TV-serier.
Vad trevligt vi har det, vilken betydelsefull konversation! =)


N - Addicted to TV-shows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0