Påklädd - igen




Jaa!

Jag hämtade tillbaka min tlfn idag!


Så skönt att ha den igen, även om den är nollad!
Men får la skaffa lite saker och ting under kvällen och morgondagen.


Jobbar till 18 istället för 1815 på fredag.
Lugnt det.



Idag har man vart nere på stan, träffat Sussie och Nilla, sedan Hampe.
Var där med mor och bror. Vi tog oss en fika.


Sedan blev det Citygross, Birsta (TLFN SOM SAGT!) och sedan bar det av mot mitt föräldrahem (vuxet språk) för gemensam middag.

Spaghetti och köttfärssås, gott som fan.  Still pain.

Simon, vilket bra humör han var på idag. HELA DAGEN!
Solstrålen min ! =)

Om du har läst de senaste inläggen i bloggen, så vet du att jag pumpar Grey´s nu, och mkt riktigt, det har jag gjort sedan jag kom hem ikväll.

Nu tar jag mig en liten paus, med lite bloggande och ett par cigg.


Morsan berättade om sin granne som hon har hjälpt fixat gården.
Jag frågade varför hon hjälpte och svaret var att han har hjärtproblem.

"GREY´S ANATOMY ! ! ! ! ! ! ! !"


Det var det jag tänkte på, så fort jag hörde "hjä.." så såg jag Dr. Grey, Yang, O´Malley och Stevenz framför mig!



Absurt?


Oh, what a heck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0