Schizofrnmobilfanskapshelvete som bara pajjar, sådär, nu är den paj också!



Schizofren!??

Jag satt inne på kontoret tidigare under kvällen, ngn gång efter 00, och skrev in resultat i datorn, då lyser min mobil (tror ju att det ringer, så jag lyfter på den).

Men den lyser enbart vitt, inget annat, fattar ingenting så jag testar att stänga av och slå på (brukar ju funka) men inget resultat, en vibrering, samtidigt som den lyser vit fortf.

Jävla mysko, men why not, jag testar att ta bort batteriet och sätta tillbaka det, men inget annat resultat än tidigare, fattar ännu mindre.

Det var ju inte direkt så att jag satt och höll på med ngt på självaste tlfnen..

=S


Tänker iaf att jag ska jobba på lite och kolla senare.


Sagt och gjort; 1,5h senare kollar jag läget, men lyser fortfarande bara vitt.
Den måste ha pajat på ngt jävla vänster...(?!)

Så ingen tlfn förrän man kom hem, då man letade efter en av de gamla modellerna, hittade en annan SonyEricsson, så använder den.

Var däremot inte säker på om jag hade den sortens laddare, den gamla alltså, men gick till förrådet och letade, och fann en sådan.

Tur man sparar på vissa (läs ALLA) saker då =)


Men ska åka ner till stan idag när dom öppnar, snacka med de på Telenor, kolla så dom får skicka den på lagning, har fanimig försäkring för en gångs skull.

Kanske samtidigt kolla möjligtheten att uppgradera tlfnen..??

En bättre, en BRA kanske tom!?

Ganska störande, hatar att byta tlfner, framförallt när man har en som man tkr om, alltså en med bra funktioner, och man har vant sig.

Om ngn ringer till mig idag, och jag fortsätter använda denna, då kommer det säkert ta mig 10 sekunder längre till att uppfatta att det ringer, eftersom jag inte äger ngn sladd till datorn, + att jag inte "vet" hur man svarar på andra tlfner.


Hahaha!!


På återseende!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0