tänkte, men kallt





God morgon !      Hade tänkt cyklat idag, men det blåser så mkt ute, så vill inte, kanske är kallt ute!

Jag sitter och lyssnar på "Mario - You should let me love you", skön låt =)

Fan vad irriterande, jag vill se GG nu, men då blir det så stressigt till bussen!
Får se det efter jobbet.   MEN VILL SE DET NU !

Sedan kommer morsan och farmor förbi idag (efter 2tiden), så jag måste hem på en gång och städa och diska.
Gjorde aldrig det igår, eftersom jag var mer död än levande igår efter jobbet.

Inte kul att sluta jobba 19, och sedan börja 06 idag, man hinner inte göra något över huvudtaget då man blir så trött.


Men men.


Igår var en jättelugn dag, undra hur dagen blir då?    Säkert kalasmkt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0