"Terminator - The Sarah Connor Chronicles"



"Terminator - The Sarah Connor Chronicles"
- vilken fruktansvärt bra serie!


Jag brukar normalt sett inte vara något större fan av liknande serier, men denna, den är förbannat bra!

Har sett alla 9 avsnitten nu sedan 1830.
Såg ett avsnitt, femte tror jag, igår på TV:n, därav intresset.

Nu kommer jag dö i väntan på fortsättningen.
Hoppas den kommer.

Hoppas andra har fått upp ögonen för serien.

Jag hade inte alls tänkt ägna någon som helst tid och absolut inte ge serien en chans, då jag inte fann något som helst intresse i den.

Men när jag satt där igår, och zappade från kanal till kanal och urless på allt förbannade skit dom visar, då zappade jag förbi "Terminator - The Sarah Connor Chronicles" och fastnade.

Och det är jag  - FAST!

Nu får det bli "Smallville".
Jag sade det igår, men det blir idag.

Väntar på leverans nu såhär lagomt på natten.
Den kommer la runt en 0230-0300 skulle jag tro.

Ingen av de större leveranserna, men ack så viktig!


Ska se de två första avsnitten av ministålis nu, för imorgon blir det nog inte så mycket seriekollande.

Mösspåtagning som man ska närvara vid och sedan är det onsdagkväll, med feta fester =)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0