That´s it, you know!



TV-serier blir som bäst (enligt min mening) när man pumpar dem så att säga.

Alltså då man tar sig tid att titta på ett flertal avsnitt efter varandra.

Det tycker jag verkligen.

Man hänger med betydligt bättre, man ser bara en serie åt gången, man blir helt inne i det som sker.

Ska man följa serier via TV-sändningarna, så ser man ett nytt avsnitt varje vecka, sedan blir det ett dussintal andra serier i väntan på nästa episod.

Då tappar man lite av den aktuella känslan.

Åtminstonde gör jag det.


Därför blir serier bättre när man pumpar dem.


Därför pumpar jag dem.

Jag pumpade OC.
Jag pumpade The Shield.
Jag pumpar Grey´s Anatomy.

Jag vill pumpa Gossip Girl, men klarar inte av att vänta så länge, utan ser ett nytt avsnitt varje vecka.
Snart dags för nästa episod.

=)

Nu har jag nyss pumpat färdigt de två första säsongerna av Grey´s Anatomy, ska laga lite burgare (ironiskt?) för att sedan slå igång 3:e säsongen.

Det är där jag har slutat kolla också.

Jag följde serien via TV de två första säsongerna, men sedan fick man jobb och jobbade oregelbundna tider, vilket drabbade mina serier.

Nu är man åter där man var förr, på 3:e säsongen.

Men först lite krubb.

Steka 3-5 burgare, lite rå lök, mkt senap och vitlökssås.
Dock inte den bästa vitlöken, men duger i alla fall =)


Jag är helt inne i Grey´s nu, och GG!

Men vill ha mer av Dirty Sexy Money, och så måste jag vänta till i höst!??!??
Långt till dess =(

DSM
är en bra serie, HYFSAT skön sarkasm!

N - addicted to a lot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0