Two days without a shit!


2 hela dagar utan ett enda inlägg.

Tragiskt!

Tänkte blogga i fredags, när jag var hos Peter, men då när jag skulle logga in, så var det ju flytt och allt sådant ju. Jag förstod nada. Och det gick inte att logga in heller.

Hade trevligt i fredags, synd bara man jobbade dagen därpå.

Lätt göra om, men ledig dagen efter nästa gång =)

Ledig idag då. Imorgon också.

Ska se Grey´s anatomy hela dagen idag, för att sedan börja med nästa modul i MDP, om jag inte börjar med det imorgon, men ngn av desssa två dagar ska jag se till att komma igång med det hela.
Jag måste, kan ju inte direkt bara låta det vara.

Tiden rinner iväg, och om man inte sätter igång snart så står man där i sluttampen och stressar sig genom det hela.


HELL NO!


Bättre ligga bra till och göra det hela =)

Men idag börjar jag iaf med Grey´s =)=)



Måste träffa Sophie idag ju - hon är ju hemma i stan =)
Längesen.

=)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0