Typ kanonjävla skoj igår då!



God morgon!
Det känns som om jag sovit två dygn nu när jag precis klivit upp =)

Hahaha!


Jag jobbade till 1900 igår, sprang till bussen för jag ville inte vänta 45 minuter.

Väl hemma hoppade jag in i duschen, tog mig tre groggar och drack en sedan på bussen på väg ner (drack på tom mage så blev onykter), jag hade bokat Kina med farsgubben.

Vi gick på Ming Palace och åt, längesen man åt där.

Åt god mat och drack ett riktigt bra vin =)

Efter det så sade vi att vi skulle på krogen och ta ngt att dricka, men vi visste inte vart vi ville gå, så det tog ett tag innan vi väl gick in, och då blev det Irish.

Där satt vi ngn timma och drack några saker, sedan kom syrran och Madde, snackade vi lite med dem.
Träffade även Nicola och Lisa, trevligt =)

Träffade även moster min =)


Sedan drog vi oss ner mot BK, där var det trevligt också =)

Träffade Amina och Maria, sedan en kille som visste att jag var i lag med Ylva (fett längesen), hahaha!

Bosse var där med pojken, Natalie, Nicke, Jonas, Camilla och en massa andra.

Jag hade en kanonkväll igår, var lagom (o)balanserad kvällen lång, och det var roligt att träffa så många vänner =)

Men roligast av allt var att jag träffade Satina =)
Fan det var inte igår!


Nu ska man ta och hoppa in i duschen, för att vakna till liv och vara fräsch, sedan dra sig ut mot Ljustadalen, ska dit med Peo, dricka lite dricka, sedan hem till Granloholm, på Annas fest tror jag, eller om det blir Hampes fest i Bredsand?

Imorgon ska jag ut till Ljustadalen, till mina föräldrar, för att sedan åka ut till Tynderö och träffa mina farföräldrar, farfar fyller 70 imorgon, och vi ska äta mat där ute =)

Sedan har man semester fram till fredag, så det blir till att tvätta och dona i veckan =)

Hoppas på en minst lika rolig dag/kväll ikväll som igår =)


Ha det bäst, mina vänner!



XoXo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0