"Ursäkta, men Nisse känner igen dig, men han kan inte placera vartifrån..?"



Värsta pinsamt juh ! !
Tony, haha! Du underlättade, men pinsamt juh ! =P


Jag stod i kassan hela dagen (bortsett från morgon; köket) och på slutet av passet kom det in två kvinnliga gäster.
En stammis och en äldre som jag verkligen var säker på att jag sett förr.

Hon, den äldre, sade:

-Nämen hej Nisse.
-Hej hej, svarade jag.

Och så frågade vi varandra hur det var och så, sedan fortsatte hon med att presentera sin dotter (stammisen).

-Ja, båda ni är bekanta =) svarade jag.

Sedan upplevde jag en kort, underligg reaktion, men inget som jag reflekterade speciellt mkt över..

Dom gjorde sin beställning och sedan gick jag hem.

Men jag kunde inte släppa det hela, jag kom inte ihåg vart jag sett denna kvinna???
Jag funderade hela tiden, även under hela ordermottagningen, men kunde inte komma på vart....!!

Sedan så frågade jag Tony, han känner ju stammisen, vart mamman jobbar, men det hjälpte mig inte.
Gick och bytte om, samtidigt som jag försökte klura ut vart jag sett henne..


Sedan kommer Tony och berättar det hela.

Det är min granne, hon sade till mig om musiken för ngn vecka sedan.
Och det var henne jag träffade i tvättstugan första gången jag skulle tvätta.

Hahaha!!    Dåligt pinsamt dårå!


"Ursäkta, men Nisse känner igen dig, men han kan inte placera vartifrån..?"


:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0