Visst fan är det så!



Nu när jag klev upp, så satte jag mig med MDP-pärmen och tänkte - "nu kör jag!" - men hittade inte igen allt material, så måste ner på jobbet och hämta lite.

Lite störande att man inte hade allt nu när man skulle sätta igång.

Men men, det är bra väder ute också, så det blir till att gå ner till stan, till jobbet, ta en kaffe, några rök och sedan träffa Hampe.

Pallar inte sitta inne och kolla på TV hela semestern, hahaha!

Hade vart patetiskt!



Ikväll är det tänkt att jag, Arne the kungen och Hampe - idioten ska spela biljard.
=P

Hoppas det blir av, var inte igår som man spelade.

Saknar tiden då jag, Arne, Hampe, Magda och Sophie hängde med varandra.
6 dagar i veckan, dygnet runt.

Gamla goda tiden.


Jag nämnde i gårdagens inlägg att jag satt och snackade TV-serier med Frida, då kom vi in på den gamla goda tiden, hon undrade om jag inte saknar den ibland.

Och visst fan gör jag det!

Jag menar, tiden då man gick till skolan, träffade alla polare, sammanhållningen man hade på den tiden är något utöver det vanliga.

Alla var med varandra, och vi gjorde allt och inget.
Det var hysteriskt!

Man satt och snacka en massa i stora.
Ni från Bredsand förstår mig.

Hela Bredsand visste vilka alla var.

Det var så nice.

Så fridfullt, men samtidigt fartfyllt också!


Miss the old time!

N

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var nice som fan med tiden på stora :)



även att du satt och sket när vi hade vårat lilla break up!

2008-06-04 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0