3 - 44



Efter att Thomas och Sofia hade farit satte jag mig och spelade lite poker igen.

Är nu uppe i lite mer än 44 Euro, hade 3 när jag började igår.
Helt okej med andra ord ;)

Hade ett bra flyt tidigare idag, sedan sågs det lite film.

Och nu från början gick det trögt, så bytte bord, sedan rullade det upp och ner, kom snabbt upp i 8 Euro, sedan ner till 2 och det gick fram och tillbaka, tills att jag hade en pott där jag hade AK och floppade par i ess, motståndaren höjde, jag re-raisade och han synade.

Turn var en 9, vi re-raisade varandra, potten blev stor och han gick All in, vilket jag blixtsynade.

River var också en 9, och jag vann potten på två par, A9. =)

Sedan plockade jag bra händer fyra-fem gånger i rad, och en var QQ, satt på stora.

En kille gick all in med totalt 9 euro, jag synade (han hade pocket 10) ingen träffade och jag vann =)


Nu har jag avslutat dagens poker, ska till att sova, tänkte träna imorgon innan jobbet.

Thomas, du ska med ! =)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0