7




Fan, gjorde en 7:a på middagen idag =)
Känns som om det var evigheter sedan!


Stod i köket, med Moberg och Jessica på BOP:en, rullade på bra.

Inte så många parkeringar...tror jag??

*Ringer och kollar*

Det var 37 bilar mellan 1700-1800 och vi parkerade 12 av dem, så knappt 33% =)
Lite för hög siffra, vill ju helst ner till 20%-gränsen!

Men tre i köket, Thomas i kassa, Sara i DT och Christofer sprang mellan kassa och DT, och Jessica sprang mellan BOP, PF och DT.

Bra jobbat allihopa
=)


Imorgon är jag schemalagd 11-20, men ska jobba 0830-1830 istället.
Kommer inte kliva på golvet förrän runt 11, eftersom jag ska rengöra den vänstra grillen invändigt på frukosten.

Den måste vara avslagen och kall under rengöringen, annars är risken väldigt stor att Nisse får sig en kyss...

Första gången jag ska göra detta, ska bli spännande!


Dessvärre så blir det nog ingen träning innan jobbet, då jag bara har 2 timmar på mig att träna, duscha och gå till jobbet.
Vill inte upp tidigare än nödvändigt! =P


Spelar lite poker nu, men det går tungt, inte alls bra!

Ska spela klart på detta bord, sedan blir det fan inget mer spel förrän tidigast söndag!

Har inte alls det flyt jag hade tidigare. Har jag turen att få en bra hand, så träffar jag inget, och träffar jag något har jag ändå inte bästa handen!


N

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tvärtom, Christofer i kassa och jag sprang mellan DT och kassa :P Den timmen kändes.



Klart vi måste dra nånstans någon helg!

2008-11-13 @ 22:48:05
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: Thomas

Ingen aning riktigt :p Bara att åka iväg nånstans skulle ju vara roligt. Nästan roligare om man inte vet vart man ska! ;p

2008-11-13 @ 22:51:31
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: Thomas

Bil eller flyg tack :p

2008-11-13 @ 23:06:16
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: Thomas

Jaja :P Måste vi ju fixa en bil också. Kanske kan "hyra" en McDonalds bil :D

2008-11-13 @ 23:28:46
URL: http://www.efterliven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0