Fan också! Så jävla klantigt!!



MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH !


Alltså, jobbar 1545-2000 idag, men ville gå tidigare, så frågade Cissi om hon hade lust att komma in 1900 istället för 1930, så jag kunde gå, vilket hon kunde göra - snällt =)

Sedan ringde jag Mats, och berättade att jag hade slutat tidigare, så han satte sig i bilen och for iväg för att hämta upp mig.
Medans jag väntade på honom gick jag ut och tog en cigg.

Innan jag hade rökt klart ringde han och sade att han var där.


Så jag släckte och gick och hämtade jackan.
Gick sedan ut till honom, men kom på att jag glömt halsduken, så går tillbaka in.

Dubbelkollar alla fickor, så att jag inte har glömt ngt.

Går sedan ut till honom och vi åker hem till mig.

Vi gör upp, och han släpper av mig utanför huset.


När jag sedan kommer så tar jag mig en cigg, men ciggen är inte i fickan ! ! ! !
Jag dubbelkollar alla fickor, alla förvaringsutrymmen för nädvändiga saker, och kollar jackan igen, men fan inga cigg!

Blir mer och mer röksugen!

När jag sedan felsöker det hela, så kommer jag inte ihåg om jag stoppade på mig ciggen eller ej, vilket betyder att jag med alla sannolikhet har kvar dom på jobbet!

Ringer dit, och kollar, och mycket jävla fucking riktigt så ligger dom på kontoret!

FAAAAAANS JÄVLA SKIT!


Även att macken här i G-hooden, G-punkten, har slagit igen, dom slog igen igår.
Så måste gå ner till ICA Ettan för att handla cigg numera, det suger inte lite!

Har ju snus hemma, men det hjälper inte riktigt!

Och jag är ju inte direkt tät heller!

Så Sofia köper, och Thomas med hoppas jag.

Då har jag för ikväll iaf =)

Men längtar!

KOM NU!


Jag är så jävla klantig, även att jag hade känslan att det var något jag hade glömt, men brydde mig inte..
Får fanimig skylla mig själv då!



En rolig sak hände efter jobbet iaf =)

Jag ringde ju igår och kollade ifall jag kunde ta på krita, har ju inga cash (knappt till O´Learys imorgon), vilket gick bra.
Så nu när jag hämtade, då tog jag den lilla delen, han kollade och frågade vad jag gjorde..

Hahaha!

Jag menade 1, inte 5, men men, tog 5 istället, bättre =)



Hahahhaa!


N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0