From nothing to a little bit



Det som verkade så mörkt blev plötsligt ljusare!


=)

För dagen iaf..


På väg till bussen så slog det mig - "ska jag vända, jag pallar inte idag??"

Men valde att gå ner och köra ett kortpass iaf, var ju iaf där och lyfte lite skrot.

Bröst, triceps och biceps.

Skönt =)


Nu har jag precis kommit hem efter att ha införskaffat mig 2 liter mjölk och ännu ett paket flingor.
2 paket cigg med *slå mig inte!*


Inväntar Thomas som kommer när som helst, sedan väntar jag på att Sofia hör av sig.

Vi ska se en film, som jag rekomenderar alla att se, "PS I love you".

Får se om det bara blir den filmen, verkar som så, eftersom att jag jobbar natt.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0