Gårdagen



God morgon på er!

Okej, gårdagen bjöd på lite oanade händelser..

Vi satt som sagt hemma hos mig, jag, Rickard, Sofia, Thomas och Niklas och förfestade.
Var trevligt, tjaffsade om vilka låtar vi skulle lyssna på och så =P

Rickard klädde ut sig till tjej, vilket vi har dokumenterat, men bilder kommer senare idag =)

Sofia var utklädd till katt, jag och Thomas skippade utklädseln..

Vi stack ner till stan runt halv1, jag ringde efter skjuts och när vi skulle åka mår Thomas dåligt och vill åka hem.

Gick bra tyckte vi, men då när vi ska till och gå spydde han ner mitt vardagsrumsgolv! ! !
Vi tog in han på toa, han spydde inget, så fick han vatten, och satte sig på toastolen, då spydde han ner mitt toagolv med!

Haha, han mådde inge vidare igår =/
Lite synd att det blev så, men mår ju bättre idag iaf =)


Jag och Sofia åkte med honom hem, och bäddade när honom i sängen, vi fixade hink och vatten åt honom och sade även till hans mor, så hon visste att han inte mådde bra.

Väl nere på stan var det trevligt, jag gjorde ännu ett försök till att lära Sofia BlackJack, och jag tror jag lyckades denna gång =P

Plussade även =)

Fick skjuts hem av Niklas farsa, jävla snällt det =D

Idag tänkte jag träna, ska kolla hur vissa mår och så, men ska nog ner ändå =)


Hörs senare!

N

Kommentarer
Postat av: tess

Kikar in... hoppas du har de bra.... //Tess

2008-11-02 @ 13:54:25
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Bara ställa sig å laga lite mat då.... typ ;-) //Tess

2008-11-02 @ 15:56:38
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0