GG,DSM,OTH PS I love you.



Trött som fan när klockan ringde!

Idag ska jag äta frukost (vid den här tiden!?) för första gången på hur många veckor som helst!



Alltså, detta är tragiskt!

Har tappat suget på serier, vet inte varför eller så, men känner inte samma sug längre. =S

Tog iaf hem de första fem avsnitten av DSM nu.

Sedan har jag GG och OTH som jag inte sett denna vecka..


Får se vad som händer annars idag - inget?


Imorgon blir det iaf PS I love you med Thomas och Sofia, fan vad jag kommer snyfta!

Så vacker film, ALLA BORDE SE DEN !

Gerard Butler, han är het ;)


N

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Såg filmen. Riktigt bra. Lite deprimerande bara. Är dock lite nyfiken på boken... se om den är ännu bättre. ;) Enligt Tony så är boken bättre.



Dansa.

2008-11-06 @ 15:12:56
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0