Kanonskoj mellan 16-17



Hur lugnt som helst idag.

Fram tills efter 16. Gjorde fan 7920:- då. Det gick bra, var hur roligt som helst, trots alla svettpärlor =)

Gjorde sedan 6300:-, var planerat 64någonting, så inte riktigt lika bra där. =/

Imorgon jobbar jag 9-18, men kommer stämpla in runt 0800, göra ren hägra grillen då =)
Måste bli gjort där med, och enklast med en vardag =)


Vi försöker planera in att se Saw IV imorgon efter 1800. För tänkte se Saw V på bio, kanske på fredag??=D
Vore nice =)

Har att göra på tisdag, vissa saker jag BARA MÅSTE fixa..



Hörs senare!


N

Kommentarer
Postat av: sofia

precis när jag gått med andra ord...typiskt min tur det

2008-11-23 @ 22:15:30
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0