Poker vs. Wall-E



Det gick som bekant tungt på pokern.

I helgen spelade jag upp mig till 49 euro.
Men sedan efter helgen spelade jag ner mig, kraftigt, till idag lägsta noteringen (15 euro).


Men när jag lämnade bordet och slutade spela, låg jag totalt på 53.11 euro, helt okej =)

Spelade tillbaka det jag hade och har högsta noteringen ever! =)

Brukar gå rent åt skogen när jag spelar, men verkar ha hittat en hyffsat rytm nu =)


Såg nyss Wall-E - igen.

Så jävla bra, rolig och vacker film!



Funderar starkt på att ta igen mig i DSM, se alla fem avsnitten!

Kanske man ska ta hem TTCOSC (härlig förkortning va? Går fan snabbare att skriva hela namnet!) med, en bra serie som har sett första säsongen av. Men inget av andra..

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0