Sebastian, hur goooo som helst :)



På bussen på väg till jobbet träffade jag på moster Pernilla och två av hennes tre übersöta ungar, Nathalie och Sebastian.


Och guuud vad stor Sebastian har blivit!

Pratar hur bra som helst!

När jag klev på hörde jag: -Nisse, det är Nisse! Nisse! Nisse!


Lillgrabben himself skrek =)

Sötpropp =)



Sebastian frågade mig,  - Ska du....ska du hem till McDonald´s nu?

Naaaaaaaaaaw! Så söt =)

Lillspjuvern ;)

Moster berättade att han brukar leka Nisse som jobbar på McDonald´s =P

Hahaha, McDNisse^^



Detta har utan tvekan gjort min dag! =)



Kommentarer
Postat av: malin

Härlig blogg du har! :) Du har inte lust att hjälpa mig genom att säga vad du tycker om skorna som jag nyss lagt upp i ett inlägg? Ska köpa present, men kan inte bestämma mig =/

2008-11-10 @ 01:59:16
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0