The weekend is over !



God middag!

Stängningshelgen är äntligen över!

Skönt =)

Gårdagen gick relativt bra, vart klara 0118.
Om det inte hade vart diffar så hade vi vart klar tidigare =)



Idag ska jag träna med Musa. Ska snart gå till bussen, ringa honom först bara.

Var tänkt det skulle bli film idag/ikväll, men Anna har feber och Sofia hade bortglömda planer =P
Thomas jobbar till 22.

Det får bli en annan dag.

Jag har öppning imorgon, så det gör inte så mycket, ska ändå lägga mig tidigt ikväll så att jag är pigg och glad imorgon på jobbet =)


Helgen dårå?

I fredags var det hyffsat lugnt sista timmarna, men det rullade på lagomt i början av kvällen.
Blev klara lite väl sent tyvärr.

I lördags då plussade vi hela tiden, och sista två timmerna var fruktansvärda!!
Men efter 0415 då vi hade serverat sista gästen i kassan så satte alla på golvet ett jävla bra tempo och vi blev klara 0616, vilket var 25 minuter senare än i fredags, men det var femton gånger så mer jobb så det var VÄLDIGT BRA GJORT AV ALLA ! =)

Igår var det söndag och veckoinventering, jag, Musa, Sofia och Sara som stängde, gick bra, vi vart klara 0118, bästa tiden so far.
Tyvärr kändes det efteråt som att det tog lite väl lång tid sista 45 minuterna...=/


Idag är det måndag och jag är ledig!

Jobbar tisdag, onsdag, torsdag och fredag denna vecka.

Tisdag - 0615-1530.
Onsdag - 07-1415.
Torsdag - 10-19.
Fredag - 11-20.

Sedan ledig helg.


Kristin kommer hem, så ska la ut med henne och några till..

Stängningsvecka veckan därpå.



Hörs senare!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0