Bläääää




Syns det inte så märks det.
Tärt.

Men inte så konstigt heller när man tillbringar ett flertal långa perioder tätt inpå varandra..

Motivationen suger.

Livet suger.


Inget roligt.

Jag menar, det händer inget som lyser upp tillvaron.
Funderar på att börja med innebandy, spela lite korpen och så, komma in och bara köra liksom, skönt att bara få slippa tänka på den betongfärgade vardagen jag befinner mig i.

Jag försöker skina upp, men falnar på en gång.
En lite skitsak räcker för att dämpa mig.


Tragiskt.


Ska nog se lite House nu, skulle vilja se en film, men har ingen aning vilken????
Såg "På smällen" igår efter jobbet, skön film, lagomt rolig och lagomt seriös.
Mer sådant!


Ska lägga upp lite bilder nu, tja!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0