Dagen L



Öppnade idag. Hur lugn och skön frulle som helst =)
Plussade ändå =D

0955 kommer tre bilar som alla vill ha vanliga menyn, men eftersom vi serverar frukost till 1000 så blev det frulle.
Sedan slår klockan 1000, vi vänder skyltar, ställer om grillar och gör i ordning för den vanliga menyn.

Då kommer det 5 bilar som alla beställer olika, 2 BM, en Miami, 4 cheese, 1 wrap och fan så mycket annat!

Allt tar tid, rasterna blir uppskjutna ännu mer av att det kommer 3-4 minibussar fulla med folk.
Skoj =)


Musa får sedan gå på rast 1023, jag fortsätter på HACCP och går sedan 1051 och Jessica är snäll och avslutar HACCP =)

Sedan rullar det på hela dagen, men det är inte tokmycket, rullar på bra, och med tanke på förutsättningarna kändes det bra.

Köket hängde inte riktigt med hela tiden, men kom ikapp =)

Var alldeles under budget hela tiden, vilket var irriterande!


Efter jobbet så kom Titti, Lotta, Mia och Anna och hämtade upp mig utanför jobbet.
Åt middag hos Mia, jävla nice lya du =)


Trött som ett as och somnade en kort stund på soffan =)=)=)

Nu ska jag tjocka i mig ostkrokar, chips och dip =P


Var jättesugen på att gå ut ikväll, eftersom folk man inte träffat på månader hörde av sig, men med tanke på att jag öppnar imorgon, så valde jag att stanna hemma istället.



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0