Dagen so far:



Har då kommit hem efter ett mindre äventyr på stan tillsammans med Sofia, Thomas och Erik M.
Var trevligt, skrattade, snackade skit, idéer och flummade runt.


Folk verkar förvånas över hur många man känner...

=P

Det är ju en hel del, har jag upptäckt!

Haha!


Vi försökte kolla upp lite idéer inför helgen, men efter varje idé blev vi missnöjda, med antingen priset eller utbudet.
Svårt att hitta något som vi alla kan vara nöjda över..


Jag hade en idé, men Moberg var inte på.
Får se om vi kommer på något..


Jag och Thomas kom på (i efterklokhetens namn) att vi skulle ha slagit till med!
Lätt att vara efterklok..



Men det kommer att lösa sig, det gör det alltid!
=D

Ska träna ikväll, ska förmodligen hämta Musa efter 1900 då han slutar jobbet.

Imorgon jobbar jag öppning, torsdag och fredag samma pass.
Fredag efter jobbet, ska jag till bolaget och införskaffa mig dricka till helgen.

Det blir utgång både fredag och lördag, på fredag ska jag med Moberg till en tjejkompis till honom i Nacksta.
Lördagen är fortfarande inte riktigt planerat än, men är iaf välkomna på fest hos några vänner till mig.
Annars blir det la krogen, eller varför inte båda?? =P


Aja, ska kolla lite utklädsel nu, får höras senare!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0