Dagens äventyr



Var som bekant och tränade idag, men tog det lugnt.
Körde ett skönt pass, sedan bar det av till jobbet med Thomas.

Skulle träffa Sara 1330, och passade även på att göra person inför morgondagen =)

Efter detta stack jag och Thomas till Clas Ohlson och Beijer. Köpte knivar och skrapor - bra att ha ! =)


Det blev även en biljardomgång med Thomas, jag började bra och avslutade bra, men han hade mer flyt =P

Är nu hemma, ska fixa med hantlarna jag fixade idag.

Köpte ju vikter för ett bra jävla tag sedan, i tron om att det var hantlar, men var bara vikter.
Så nu köpte jag två stänger med, DYYYYYYYYRT!

498:- !

Uscha!


Serier och film nu!

Öppning imorgon och söndag.

Ska till Titti och äta middag imorgon efter jobbet, trevligt =)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0