.



Har nästan ett identiskt pass idag som gårdagen, fast idag börjar jag 1000, och inte 1030.
Snart dags att sätta sig på bussen till jobbet.

Imorgon är jag ledig, även ledig torsdag.
Ska kolla med Niklas om man är välkommen på innebandyn imorgon. =)

Måste leta efter klubban även^^

Torsdag ska jag käka hos farsan, och det blir med alla sannolikhet biljard med Thomas, Erik och Nils
. Beror på hur de två sistnämnda jobbar.

Stänger till helgen, så har att göra.

Men nu ska jag göra mig reda för ett arbetspass, hörs ikväll!


N

Kommentarer
Postat av: katja

ja jag försöker ju hitta det, men får se hur det går! :)

2008-10-07 @ 12:23:42
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0