???



Vad har man gjort idag då!????
Inget, typ..

Såg Grey´s Anatomy, de första 4 avsnitten, IGEN!

Funderar på att se någon film, men känns lite tärt att göra det, då jag har sett många bra filmer både igår och i förrgår..

Känns inte som om jag vill spendera en söndag eftermiddag tittandes på film på egen hand.


Kanske man ska ta sig an MDP:n????
Vore ju bra..


Men kanske ska städa lite...?
Vet inte.
Eller ut och gå?

Alltså, jag har tråkigt, och vet inte riktigt vad jag ska ta och göra för att förändra det hela. Eller vänta, kanske man ska ta och ringa Mia, kolla om hon är hemma, och promenera ned till henne och spana in hennes place?? =)

Aja, först och främst ska jag börja med att ta mig dagens första (!) kaffe, läsa lite K-fakta och ta en cigg.


Skönt =)

Återkommer senare med vad jag tar mig an.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0