I gave up, like never before!



Började se "Bangkok Dangerous" igår när jag kom hem efter att ha sett Pb hos Thomas, med han och Sofia.
Men orkade inte se hela filmen, gav upp mitt i allt spännande!
Hahaha!


Känner mig mer utvilad idag än tidigare i veckan. =)


Skulle ju haft öppning idag med Robert, men Jessica ville byta så hon fick en öppning på sig innan nästa vecka, och jag var snäll och bytte =)

Hade jag öppnat så hade jag tränat efter jobbet, sedan åkt hem och donat och gjort mig klar och stuckit till Moberg innan kvällen var här.

Men nu slutar jag 1900, så då springer jag till bussen och åker hem och duschar, sedan jallar jag mig så jag inte blir sen.
Blir la utgång ikväll.

Ska snacka med Moberg på jobbet idag, styra upp lite granna =P

Nu blir det lite poker, sedan en dusch.

Hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0