Inge GG, men bättre rutin =)



Det blir inget GG för mig inatt, sitter och lägger patiant på facebook.
Blev fast där =P


Ska spela lite till, sedan sova.

Kliver la upp runt 13-tiden imorgon, för att hinna se GG och OTH innan biljarden.


Måste säga att jag har aldrig klivit upp så tidigt som jag gjort so far denna vecka.
När jag har stängningsvecka så sover jag normalt sett till 15-16 men då jag har lagt mig i princip när jag kommit hem nu under denna vecka, och sedan tränat före jobbet, så har jag fått en bättre rutin.

Och det känns som om man har liv utöver arbetet med, vadå skönt!?

N

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag förstår nu Nisse. Tack:)

2008-10-23 @ 12:07:24
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0