Innebandy, McD, kaffe, DubbelCB, kaffe, cigg och sängen



Innabandy blev det.
Gick sämre än förra gången, inte allför dåligt offensivt, men defensivt sämre.
Började trevandes, kom in i matchen, men sedan tappade jag på slutet =/

Men skoj var det =D

Sedan for jag och Niklas till donken och tog oss ett par kaffe, en dricka och en dubbelCB =)
Gott!


Hade tänkt tagit en liten filmkväll här hemma, men då klockan rann iväg och vi var trötta, så bestämde vi oss för att ta det på fredag istället.

Ledig helg för oss då.

Verkar som om det iaf blir jag, Thomas, Sofia och Niklas, får sedan se vad det blir för filmer och om mer hänger på =)
Trevligt det ska bli =)


Börjar känna mig trött nu, har sovit 4 timmar på två nätter, så det är förståeligt.
Men med tanke på denna sömnbrist dessa två nätter har jag vart förvånansvärt pigg måste jag säga. =P

Men det tar igen sig nu, börjar jobba om 11 timmar, så ska la dra mig tillbaka!
Ska se om det finns ledig tid i tvättstugan på fredag efter jobbet.
Skulle behöva tvätta arbetskläderna och lite annat...

Imorgon då!


N

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja just ja, haha :p

2008-10-15 @ 23:09:07
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: josefina

Men Lilla du inte ska du tvätta på en fredag kväll haha Det gör man på söndagar eller nätter =)

2008-10-16 @ 07:00:10
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0