Lite bilder.

Jag stod SJÄLV i köket, fett mkt beställt, bl.a. 27 hot wings..

Här börjar jag packa 27 Hot Wings..

Hot Wings x 27 . Tog nog fem minuter att bara packa! haha

Sakta men säkert packas det.

..

Färdigt.

27 HW, 3 i varje..

9 förpackningar, alltså 27st vingar. Värre än när Nisse äter Chili Cheese Tops^^

Thomas hämtar vingarna som ska ätas!

Packade och klara.


Hahaha!

Jag kom tillbaka från rasten och kom på att både Bodda och Sophia bör ha vart på rast när Sofia går 23.
Sagt och gjort, skickar båda på rast samtidigt, så dom är tillbaka innan 2300.

Fem minuter senare kommer det in ett sällskap på 10-15 personer, beställer 9 st dubbel Cheeseburgare, 3 Hamburgare, sedan blir det en McChicken, en Hot Wings, fyra Chicken Wrap, 2 QP, 2 New York, en sexa nuggets, en nia nuggets och sist men inte minst: 9 st Hot Wings, alltså måste jag sänka minst 27st vingar!!!

Hahahah! Stod själv och det gick skitbra, Sofia kom visserligen in och packade när jag behövde, men fan vad grym jag var =) =)

Nisse the man ^^ hahahah!


Lite mer bilder..

råkade tappa en cheddar och kliva på denna...

Någon som trampat snett??

Här gjordes en Nisse.

Så det kan gå!

Hmmm..

Skratta eller gråta?? =P

My work.

Ovanligt lugnt på arbetsplatsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0