Lördagen



Gårdagen vad trevlig den med, inte lika som fredagen, men inte långt ifrån =)

Vaknade till liv och stack ner till stan, lirade biljard med Thomas och Sofia, även att Sofia vann de tre första matcherna =O

Hehe!

Sedan for jag hem, vilade en 40 minuter.
Sedan bar det av mot Sara och Kristin.

Mötte upp Thomas på bussen, kom ner till förfesten kring 21-tiden.
Var inte alls peppad för fest, sliten och tärd sedan fredagen.

Drack iaf, och fick SVINONT I MAGEN!! Fetaste jävla magknipen jag haft!!!!
Allt verkade bara gå åt helvete, men fick en tablett av Sara och fem minuter senare gick det över =)

Blev onykter, och vi drog oss ner mot Olles.

Där inne träffade man hur mycket folk som helst!!


Orkar inte nämna någon, men fan vad skoj det var!

Anna, lillasyster, ska nämnas iaf =)
Den gamla goda tiden, va? =)



Såg en sak under vistelsen, som jag inte hade väntat mig!!
Eller var det så, uppfattade jag situationen korrekt?????

Vet att jag och T snackade om detta...
Haha!

Whatever, vi stack sedan och käkade, jag gick på Max, donken och Subway - I L L A !
Men gott.


Anna tappade bort sin kamera, jag hoppas innerligt att hon finner den!! =/
Vi (för)följde henne till Alis dörr, och sedan begav vi oss.

Jag, Thomas och Sofia tog taxi hem, endast 290:- hahaha!


Nu ska jag fixa lite bilder från fredagen, sedan under dagen kommer mer bilder från gårdagen =)

Ska ut till morsan och äta middag med, ringde och bjöd dit mig själv igår kväll =)
Tihihihihii! =P


Hörs senare!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0