Prime



Prime.

En skön film, helt okej.

Handlar om två personer, Rafi och David, dom träffas på en bio, och sedan blir ett par.

Det skiljer 14 år mellan dom, Rafi är 37 och David 23.
David är jude och hans mor starkt troende.
Rafi är nyskiljd och går hos en psykolog - Davids mamma!

Detta kommer fram en bit in i förhållandet och saker och ting tar oanade utvecklingar.

En smårolig film, där jag under hela filmen har en skön känsla av lycka över mig =)

Det är bra skådisar med, bl a  Uma Thurman, Meryl Streep och Bryan Greenberg (Jake från OTH).

Slutet är inte alls bra, det är skit!
Iaf enligt mig.

Det förstörde mycket av filmen som annars var bra.

Betyg: 3,5-4/5


Som sagt: ingen speciell film på något sätt, men den är bra, jag vet inte, men faaaan, blev värsta glad nu ju =)

Budskapet är fint - efter regn kommer solsken.

=) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0