Så skönt att känna sig utmattad, som en ny människa!



Har precis klivit ur duschen! Såååå skönt alltså!

Var ju och lirade innebandy med Gummigubbarna. Riktigt roligt!
Längesen man var så utmattad som jag är nu!

Har inte tagit ut mig ordentligt sedan jag lade av med fotbollen, men det ska det bli ändring på hädanefter!!!!!

Var ganska nöjd med min insats, visserligen bara träning, men gjorde 5-6 baljor iaf =D
De två sista var la mest minnesvärda.

Näst sista: Vi kontrade, men tappade kontrollen över bollen 0.6 sekunder, och hamnade med ryggen mot mål, tar ett steg åt sidan och snärtar bollen mellan mina ben och förbi backen bakom mig rakt upp i krysset - läckert! =)

Sista målet: Plockar bollen av motståndaren, avancerar uppåt i banan på vänsterkanten, har en motspelare mellan mig och målet, och en medspelare på höger sida om mig, jag viker inåt i banan mot slottet, med bollen på utsidan, fintar en pass och lägger in bollen enkelt intill första stolpen. Enkelt och snyggt.

Vi hann med 4 matcher, körde försten till 10.

Vi vann alla^^

Riktigt jävla skoj alltså!

Ledigt att man är med på nästa träning, på onsdag =) =)

Längtar! =)

Men helvete alltså, sicken urusel kondition man har!
Inte direkt förvånad att den var dålig, men SÅ DÅLIG!?
Hahaha!


Somnar ovaggat ikväll, inget snack om den saken! =P

Ska se lite Tv nu.
Blir inga mer inlägg ikväll, så jag passar på att tack för mig och önskar er en god natts sömn =)


PS. Jag tappade balansen med full fart in mot väggen, så faller medvetet så att jag inte slår mig, fan vad snyggt^^. DS.


N

Kommentarer
Postat av: Thomas

Börjar känna mig lite trött nu faktiskt :p

2008-10-09 @ 00:31:22
URL: http://www.efterliven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0